כאב פנטום.

המשבר המתמשך, העמקה העולמי הדגשת פרדוקס מסוכן בתפיסה שלנו. מצד אחד בני ברוך כל הסימנים מצביעים על כך שהתפתחנו למערכת גלובלית מקושר, תלויים זה בזה. בנפרד, ארצי או אזורי שכולנו תלוי זה בזה אפילו לצרכימים הבסיסיים שלנו. מצד השני אנחנו עדיין רואים את עצמנו כאנשים מנותקים, עצמאיים, ייחודיים עם חופש מוחלט בפעולותיהם. אנו מסתכל על העולם כמגרש המשחקים הפרטיים שלנו שאנחנו יכולים להשתמש, לנצל כפי שאנו רואים לנכון. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להתחרות באכזריות אחד עם השני, במטרה לנצח, לשגשג על חשבונם של אחרים. מהפרט שלנו, נקודת המבט סובייקטיבית שכולנו קיימות בבועות האישיות שלנו, לכאורה ללא חובות, ללא תוצאות ברורות לפעולות.

אבל אם הצלחנו לראות את העולם ואת עצמנו מנקודת מבט חיצוני, באופן שיטתי, מנקודת האבולוציה היינו יכולים לחשוף תמונה שונה מאוד. מציאות טבעית היא כל מלא. זוהי מערכת סגורה, משולבת באופן מלא. מערכת זו כבר מתפתחת ממצב ההתחלתי גלם, חומרי נפץ, שביר ו" פרימיטיווי "למדינה יותר ויותר מורכבת, יותר יציבה ומפותחת. תהליך זה על יד אחת מגדיל כל הזמן גיוון, כפל. מצד השני הגומלין ואינטגרציה בין המורכב ההדדיים, אלמנטים מגוונים גם הגדלת. בני ברוך רק האנושות נראית את הפטור. למרות שאנו התפתחו מאותה המערכת ואנחנו למעשה עדיין חלק ממנה בהדרגה שכנענו את עצמנו שאנחנו לא שייכים למערכת כאלמנטים אחרים. התחלנו יצירת בועה אנושית מלאכותית בתוך הטבע שבו אנו לכאורה השעו את חוקי הטבע. הנחנו את עצמנו מחוץ לתחום השיפוט של האיזון הכללי והומאוסטזיס הנפוץ בטבע והתחלנו הפעלה מבוססת על דרישה מוגזמת, לא טבעית. בתהליך זה אנו איבדנו דמיון של צורה עם הטבע. ועל ידי לאבד הדמיון הזה של צורה שאנחנו מנתקים את עצמנו מערכת ויתור האינטגרציה הקודמת שלנו בזה. מנקודת מבט של כל המערכת שנוכל לשקול את זה כאילו איבר נפרד מגוף נקטע, הוסר מקולקטיבי.

כאשר חלק גוף, קטיעת גפיים מהגוף הביולוגי שלנו הוא הגוף שמרגיש כאב פנטום, "געגועים" לכיוון האיבר הכרות. זה לוקח הרבה מאוד זמן עם טיפול מורכב כדי לפתור כאבי פנטום לאחר קטיעה. לפעמים התחושה, "הגעגועים" הטבעיים לאחר האיבר האבוד לעולם לא נעלם. זה אותו הדבר עם במקרה שלנו גם. האנושות אינה מרגישה שזה שייך למערכת, שאבד את הקשר עימו. אנחנו לא חסרים האינטגרציה הקודמת שלנו במקום שאנחנו הוקרנו העצמאות חזקה שלנו. בני ברוך זה המערכת המשולבת באופן מלא של הטבע שמרגישה מין "בוגד" ניתוק עצמו, קיים כגוף זר. והמערכת מנסה להביא, קורא "איברים הקטועים" שלה, אנושות בחזרה לחיקה.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License